Xequte User Forums
Xequte User Forums
Profile | Join | Active Topics | Search | Forum FAQ
     
Forum Tips
» This forum is for users to discuss their software problems and suggestions for improvement.  Remember that only a tiny percentage of our users experience such problems (To be precise less than 0.7% have ever posted on this forum)
» Include your software version number (as displayed in the About Box)
» Check the FAQ before posting as most common questions have already been answered
» You don't need to also e-mail us separately as our support team will respond to all questions on this forum
 
 All Forums
 Xequte User Forums
 MailList King
 Var kan man köpa realistiska konstgjorda växter?

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List
   
Message:

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

  Attach a photo to your post
 
Check here to subscribe to this topic.
   

T O P I C    R E V I E W
Alexander Graf Posted - Aug 08 2024 : 10:08:08
Jag letar efter några rekommendationer om var man kan köpa konstgjorda växter. Jag har en hektisk livsstil och glömmer ofta att vattna mina riktiga växter, vilket har lett till att de inte överlever. Jag vill ändå kunna njuta av grönska i mitt hem, så jag tycker att konstgjorda växter skulle vara ett bra alternativ. Har någon några förslag på ställen som säljer högkvalitativa, realistiskt utseende konstgjorda växter? Tack för tipset!
2   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
augustusX Posted - Aug 08 2024 : 11:10:01
Jag hittade exakt vad jag behövde för att slutföra mina mittpunkter för bröllopsbordet. Rosorna och babyens andetag är bara underbara och så realistiska. Alla trodde att de var riktiga! Du räddade mig massor av stress och för det är jag verkligen tacksam.
palmariums Posted - Aug 08 2024 : 10:47:57
Så här är ett roligt fynd: Jag upptäckte ett fantastiskt urval av Konstgjorda växter på ambiplants när jag planerade en överraskande makeover för min mammas tråkiga kontor. Hon klagade alltid på att hennes arbetsyta behövde en färgklick men var rädd för att behöva sköta om riktiga växter. En kväll, när jag bläddrade igenom några inredningsbloggar för inspiration, stötte jag på ett inlägg som berömde den här webbplatsen. Nyfiken besökte jag den och drogs direkt till deras stora utbud av realistiska, livfulla konstgjorda växter. Det var kärlek vid första ögonkastet! Jag beställde ett par ormbunkar och en vacker faux orkidé. De har förvandlat hennes kontor och min mamma är överlycklig - ingen vattning krävs, bara ren estetisk glädje!